tisdag 15 oktober 2013

Evigheter.

Ibland så blir det tomt i skallen bara. 
Även om det funnits massor som jag hade kunnat skriva om.
Saker/händelser som jag varit glad över.
Saker/händelser som jag blivit förbannad på.
Saker som hänt som varit så jävla dråpliga så de skulle passa i en film.
Saker som en del av mina vänner - som jag berättat för om dessa dråpliga händelser - skrattat gott och länge åt. Och fortfarande skrattar åt.
Saker som  - när jag väl glömt bort (förträngt) att det hänt, kommer att komma tillbaks att och spöka för mig när jag önskar det minst. Som vanligt.

Men det bjuder jag på.

Fler Saker som glömts den senaste tiden är min kortkod när jag skulle betala på Coop Forum i lördags. 
Lååång kö efter mig.
Helt blankt i skallen.
Redan överhettad p.g.a ålders"krämpor".
Och en lättnadens suck när till slut de små grå började funka igen och på det tredje försöket lyckades.


Så,

även om livet stått still Här så har det sannerligen inte gjort det i levande livet.

Och jo,
 en av mina tavlor har fått ett nytt hem. 
Jag = Glad!

Amen.

~ L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar