tisdag 18 augusti 2015

Sköna typer i mitt sommarvardagsrum.

Den här fagra tösen gjorde mig tillsammans med 4 andra sköna typer sällskap i mitt sommarvardagsrum (dvs min balkong) i lördags.
Förutom att hon är jädrans snygg och trevlig är hon en duktig jägare, och generös som hon är, hade hon med sig en finfin älgfilé (gissa om mina två fyrfota sambos satt i köket och dreglade) som vi helgrillade och åt tillsammans med ugnsrostade rotsaker, paprika och tomater.

En av de andra sköna typerna hade med sig marshmallows, så till efterrätt blev det att grillade vi dessa. Har faktiskt aldrig gjort det förut men Så Gott!!

Där satt vi sedan inlindade i filtar och tröjor i ledlampors  & mina  ljuslyktors sken och myste tills klockan nästan närmade sig midnatt.
Och
Med sådana här vänner kan man faktiskt glömma bort att man för närvarande
befinner sig i ett ganska begränsat rörelseutrymme.

Namaste!

~ L.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar