torsdag 16 februari 2012

Första Gången.

Ursäkta frånvaron.

Har legat däckad av hiskelig slemhosta och därmed har övriga livet gått på sparlåga. Men i helgen som var började jag piggna till och fick lite energi att göra annat än bara glo på tv eller sova. Och för första gången har jag tillverkat ett par pulsvärmare alldeles på fri hand. Men med massor av inspiration från alla fina hantverksbloggar som finns.




Dessa mina allra första pulsvärmare, kom till under tittandet på Johan Ohlsson makalösa prestation i 3 - milen, när di svenska grabbarna slog de finska grabbarna i Europe Hockey Game, NHL winter game, samt det otroligt fascinerande programmet Äkta fruar i Beverly Hills.

Dom blev ju inte så illa för att vara första försöket. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv.

Nu är det bara att fortsätta mot nya djärva hantverksmål. Nästa tittanpåtevesamtidigtprojekt är ett par "tussen" som jag kan hasa omkring i här hemma.


~ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar