måndag 17 december 2012

Halvvägs.

Ja, då har man ännu ett år lagts till sin levnadsbana. 
Halvvägs till 90. 
Japp. 
Bara 45 år kvar.
Som jag hoppas blir fyllda med en massa tokroliga upplevelser och nya erfarenheter som förhoppningsvis ska göra mig till en ännu bättre människa. 
Fan, va jag försöker vara vis. 

Och nu hände det sig som så att tre av mina fantastiska vänner tyckte jag behövde lite ny inspiration och gav mig därför i födelsedagsgåva den eminenta Femtio nyanser av honom.
Detta har rönt många skratt på jobbet. Alla ville veta om jag har läst den. För att ge lite försmak av vad jag hade framför mig var jag vänlig nog att under helgens arbetspass ägna mig åt lite högläsning för några av mina kära arbetskamrater, vilket gav en hel del gapskratt o en del intressanta upptäckter. 
Såsom nya användningsområden av tvättlappar.
Och att ibland så behöver inte ordet sele betyda något annat än att man ska ut och flyga helikopter.
Fastän en viss arbetskamrat kände sig lite besvärad innan jag hade ens läst stycket färdigt.

Fullständig recension är alltså att vänta senare.


~ L.
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar