onsdag 14 oktober 2015

Sov i Ro Min Älskade Prinsessa.





Denna min
 allra  finaste, modigaste och klokaste lilla fröken
 har lämnat oss
 i stor sorg och saknad efter ett långt (och förhoppningsvis lyckligt) liv,
 efter att de senaste två månaderna tappat i vikt och börjat kissa lite här var och
hon blev lättare än en fjäder och innan hennes värdighet fullständigt skulle tappas och hon hade slutat tvätta sig och kunna röra sig ordentligt kändes det inte mer än rätt att låta henne tassa vidare till katthimlen.



Hon lämnar ett enormt tomrum efter sig så liten hon var.
 Hon hade mycket integritet och modig som få.
Jag är Så Tacksam att jag  fick vara hennes vapendragare i nästan 12 år.
Hade äran att bli adopterad av henne när hon fyllt 3 år.


Jag hoppas hon fortsatt får massor av kärlek dit hon begett sig
och
att hon får sitta på en blomsteräng i solsken och bara lukta på blommorna
 utan att bli störd av
 nån jobbig tonårig  kattkille.

Hon får nu vila i en skogsglänta som har sol hela dagen.


Fröken Lisa
2001 - 2015
Du Fattas Oss!

~ L. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar