måndag 11 juni 2012

Agreement.

Just nu så är livet lite som om det är mitt i ett gigantiskt hopp och man har fastnat i luften.
Som den här så kallade sommarn som verkar ha fastnat i starten.

Men det betyder inte att jag har brist på göra.
Håller på med en tavla som går i rött, orange och gult.
Starka färger som säger en hel del om ens känslor.

 Har sen sist spelat brännboll och sprang som jag inte har kunnat springa sen man blev vinn och sne för 8 år sedan.
 Mina muskler var i chock i flera dagar efteråt.
Pris för snyggast löpstil gick definitivt inte till mig. Men jäklars va skönt det kändes!
Att veta att det finns hopp om att kunna röra sig som man vill.
Att jag innan sommarn är slut kommer att kunna susa fram på cykeln som Hedvig.

Och mitt i allt detta fick jag för mig att leta reda på denna kraftfulla sång.




Kärlek en masse.

~  L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar