onsdag 27 juni 2012

Rumpdans och blomsterprakt under kort lugg.

Ohaa.
Semesterdag numero 3.
Har varit hos min osteopat som drog och vickade varenda kroppsdel.
Förutom näsan känns det som.
 Kommer garanterat att kännas som jag blivit släpad genom en mangel i morgon.
Men det tar jag.
För nu är balkongen pimpad med blomster i alla kulörer.
Så jag kan sitta där imorgon med senaste Lantliv och DN.,
sippa en drink och må bara gottas.
Och njuta av allt de vackra utan att ha en irriterande lugg i vägen efter att ha gjort ett besök hos min fina frisörska Linnéa.

Tills dess är det ännu ett fantastiskt avsnitt av So you think you can dance. Och jag tänker att om jag fortsätter att gå hos min osteopat i 50 år till varje månad så kan jag också ta såna där jätteskutt i luften och sparka benet ända upp i taket. Jomen.

En del av dessa underbara dansare som från början varit små blyga violer och kämpat mot ojämna odds men blommat ut och upp  i detta fantastiska program har fått mig att gråta för det har varit så vackert.

Som dessa två raringar.



Mycke kärlek!

Thank you and Good Night.

~ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar