tisdag 28 oktober 2014

Vackra fröken.



Jag är Så otroligt tacksam för varje dag jag får med denna vackra fröken. För 4 år sedan trodde jag att jag skulle förlora henne när hon fick en insulinchock. Är fortfarande förbannad på den där veterinären. Tack och lov fanns det andra veterinärer som är vettiga.

Denna lilla fröken - eller snarare skulle jag väl kalla henne damen, är otroligt pigg och spänstig. Det enda är att hon har lite problem numera med läckage åå olämpliga ställen ibland, men det finns hjälpmedel att ta till så att inte fåtöljdynor blir förstörda. Det är som med gamla människor. För Lisa är faktiskt nästan 126 år i katt år räknat. Då håller man kanske inte tätt alla gånger. Tror nog inte jag skulle göra det i alla fall.  

Försöker i alla fall tala om för henne varje dag hur Glad Jag är att Hon finns i Mitt liv och hur Modig och Tålmodig hon är och att hon är värd All Kärlek I Världen.

Faktiskt i hela Universum. 
 ~ L.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar